Selasa, 26 Januari 2010

Twee is Beter Dan Een

Here i come again! You see my last post was released at late November 2009 right? Hahahaha sorry people, recently i've no much time to post anything.......... or actually me too half alive to do writing. Hmmm. This, after i got my mid test, i think i've to write something to mine, yah... i don't know it's only to hold on my existence!! This time i only copy my note from my Facebook, it's about my favorite song that i've translated into Dutch. It's song "Two is Better Than One" from Boys Like Girls feat Taylor Swift (anyway, BLG had a concert yesterday in Jakarta guys! But i didn't attend ).

Twee Is Beter Dan Een

Ik herinner me hoe u droegen op de eerste dag

U was in mijn leven en ik dacht hey
dat weet je dit zou kunnen worden iets
Want alles wat u doen en woorden die u zeggen
dat weet je het vraagt mijn adem af
En nu ik ben zelf niets

Zo misschien is het echte, dat ik kan niet leven zonder u
Misschien twee is beter dan een

Maar er is zoveel tijd te berekenen de beste van mijn leven

En u hebt al kreeg ik komende uitgevoerd

En ik denk dan twee is beter dan een


Ik herinner me Iedere kijken op uw gezicht

De manier waarop u roll uw ogen, de manier waarop u smaak

U maakt het moeilijk voor ontluchtings

Want toen ik sluit mijn ogen en drift weg

Ik denk aan u en dat alles okay

En tenslotte nu vermoed


Oohh ik kan niet leven zonder u
omdat baby twee is beter dan een
Er is zoveel tijd te berekenen de beste van mijn leven

En ik heb telkens met dat alles is gezegd en gedaan


Twee is beter dan een..........


Tidak ada komentar: